Ons beleid m.b.t. klanttevredenheid
easyvest zoekt voortdurend naar manieren om de kwaliteit van zijn diensten en de tevredenheid van zijn klanten te verbeteren.
Indien u ons een verbetering wil aanraden, of niet tevreden bent met een van de diensten of producten die easyvest aanbiedt, gelieve dat met ons te delen:
Via e-mail
Matthieu Remy
CEO
matthieu.remy@easyvest.be
Per post
easyvest bvba
Gachardstraat 59
1050 Brussel
Deel met ons
- waarover u niet tevreden bent of de functie die u graag verbeterd ziet;
- de context: datum, tijd, deel van de website, product, contactpersoon;
- de suggestie die u met ons wil delen of de functie die u graag toegevoegd ziet.
Help ons
- Deel uw suggestie zo snel mogelijk.
- Voorzie ons van gedetailleerde informatie indien vereist.
- Hou een overzicht bij van wat er mis ging: documenten, e-mails, schermafbeeldingen, gesprekken.
Gegarandeerde opvolging
Na ontvangst van uw verzoek ontvangt u meteen een bevestiging en zullen we u binnen vijf werkdagen een oplossing voor uw probleem aanbieden of naar méér details vragen met betrekking tot uw verzoek. Ons antwoord bevat:
- het overzicht van uw verzoek;
- de resultaten van ons onderzoek;
- de beslissing van easyvest;
- de verantwoording van de beslissing.